keskiviikko 20. joulukuuta 2017

Seikkailija #1

Hei vaan! :)

Tosiaan viimeksi kirjoteltiin, että voitais esitellä itteämme vähän, ja nyt täällä kirjoitteleekin Justina, toinen tän reissun seikkailijoista. :) Oon 21-vuotias ja kotoisin Haminasta, ja oon muuttanut nyt tähän naapurikaupunki Kotkaan opiskelujen myötä. Sosionomiksi mä päädyin opiskelemaan yhden välivuoden jälkeen, ja oikeestaan alusta asti oon tiennyt, että haluun tulevaisuudessa työskennellä lasten ja nuorten kanssa. Päätavotteena tällä hetkellä varhaiskasvatus. Ensimmäisen harkanki tein päiväkodissa, ja Tansaniassa me ollaan myös päiväkodissa harkassa. Tukee hyvin mun tulevaisuudenhaaveita siis :D Mutta oon kuitenkin avoin myös muille työmahdollisuuksille  ja eihän sitä ikinä tiiä mihin tie vielä mut vie!

Mun matkustushistoria ei oo mikää pitkä ja upea, itseasias lentokoneessaki oon ollu vaa kerran aikasemmin, joten siitä syystä jännittääki jo pikkasen. Eniten jännittää varmaan se, et miten siellä kaukana sit pärjää, varsinki ku mulla ei mikään hirveen loistava kielipääkään oo.. Lähen siis hyvillä pohjilla matkaa :D Lisäks mietityttää hirveesti et mitä sinne tulis pakata mukaa, ja mihin kaikkee mun tulis nyt etukätee varautua.. Onneks Paula lähtee mukaan, ei musta yksin tähän olis. Itseasias en oo varma oisko idea tullu ees ilmoille, jollei Paula siitä ois innostunu. Ja oon kyllä ilonen, että mut tähän hommaa mukaan innostettii ja otettii, päästää nyt sit seikkailemaa vähän kauemmas ja vähän erilaisempii maisemii! :D Toivottavast meiän reissu menee hyvin ja vältytään pahimmilta vastoinkäymisiltä! :D

 Mutta eikai mulla muuta. Tervetuloa vaan kaikille lukemaan meiän seikkailusta ja kuinka me siitä selvitään! :)

-Justina






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

"Voin jo haistaa makkaramakaroonimössösössön ja maistaa juuston maun suussani!"

Nyt on ollu mei viimenen viikko Moshissa eikä tää kyllä ihan ollu sellanen viikko mitä myö oltiin kuviteltu. Tansania pääs yllättämään ja me...